مشاور استاندار خراسان شمالی:
مشاور امور اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان نباید نسبت به شائبه ها علیه دولت و اتهامات منتشر شده در فضای مجازی بی‌تفاوت باشند.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 20 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، قربانعلی سلطانی اظهار داشت: شاهد انتشار برخی مطالب همراه با اتهام به دولت و نظام اسلامی در فضای مجازی هستیم که البته این اتهام ها می توانند سبب ناامیدی و یاس در جامعه شود از این رو مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به پاسخگویی به این اتهام ها و سیاه نمایی ها حساس باشند.

وی خاطرنشان کرد: زیر سووال بردن خدمات و تلاش های دولت و نظام اسلامی سبب ناامیدی در جامعه در این شرایط می شود بنابراین پاسخ گویی مدیران به انتشار مطالب نادرست و غیرواقع به نوعی دفاع از عملکرد مدیران دولت و نظام اسلامی برای اطلاع و آگاهی درست شهروندان است.

سلطانی افزود: فضای مجازی با همه خوبی ها و بدی هایش وارد زندگی مردم شده است و نمی توان آن را نادیده گرفت البته دارد از این رو مدیریت صحیح فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات می تواند هرگونه ابهام و ناامیدی را برطرف کند. 

وی یادآور شد: اگرچه انتشار مطالب غیرواقع و نادرست در کانال های غیرمعتبر و فاقد مجوز و گروه های متعدد مجازی  منتشر می شود ولی متاسفانه شاهد تبلیغات منفی و انتشار مطالب غیرواقع در برخی کانال های تلگرامی دارای مجوز رسمی و یا فضای اینستاگرام هم هستیم.

سلطانی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید بیش از پیش نسبت به تبیین خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم همت داشته باشند، گفت: اگر نمی خواهند یا صلاح نمی دانند با وجود حضور برخی مدیران در فضای مجازی پاسخگو باشند، با استفاده از ظرفیت رسانه های رسمی و دارای مجوز  موارد را جمع بندی و در نشست های خبری  ضمن اینکه  خدمات را اطلاع رسانی می نمایند حداقل به موارد مطرح شده در فضای مجازی نیز پاسخ داده و روشنگری کنند.

مشاور اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: در واقع هر مدیری باید سعی کند به ابهامات و شایعه پراکنی در حوزه کاری خود پاسخ متقن و متین برای روشنگری افکار عمومی ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار